Regulamin korzystania z apartamentu

Regulamin rezerwacji:

W celu zapewnienia Państwu udanego i bezpiecznego pobytu prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem określającym zasady świadczenia usług przez Black Apart

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Regulamin określa zasady świadczenia usług i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, podpisanie karty meldunkowej bądź zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Klient potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające w apartamentach Black Apart. Odpowiedzialność za te osoby spoczywa na osobie podpisanej na karcie meldunkowej, zwanej w niniejszym Regulaminie Klientem lub Zameldowanym.
Regulamin dostępny jest do wglądu w Recepcji oraz w każdym apartamencie należącym do Black Apart.

WARUNKI REZERWACJI

Rezerwacji apartamentu Klient może dokonać:

bezpośrednio pod numerem telefonu +48 609475033,  mailowo na adres: blackapart@interia.pl na stronie internetowej www.blackapart.pl oraz www.lesna10.pl

Rezerwacje dokonane bezpośrednio muszą być zagwarantowane poprzez wpłatę zadatku: 

- 30% całkowitej wartości rezerwacji do 24h od dokonania rezerwacji

- 14 dni przed przyjazdem wymagane jest  100% wpłaty wartości rezerwacji

 Brak wpłaty zadatku w ciągu 24 godzin skutkuje anulacja rezerwacji. W przypadku zmian w rezerwacji, niepojawienia się Klienta lub anulacji rezerwacji przedpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
Rezerwacja telefoniczna wymaga późniejszego potwierdzenia drogą mailową lub sms.

ZAMELDOWANIE

Podstawą zameldowania w apartamencie jest okazanie przez Klienta dokumentu tożsamości, podpisanie karty meldunkowej oraz uregulowanie całej należności za pobyt. Black Apart zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta, który:

nie posiada ważnego dowodu tożsamości bądź nie chce okazać dokumentu,
odmawia podpisania karty meldunkowej,
odmawia wniesienia kaucji zabezpieczającej,
znajduje się pod wyraźnym wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Black Apart. W przypadku odmowy zameldowania Klienta z ww. powodów wpłacone pieniądze w formie zadatku nie są zwracane.

W momencie zameldowania całkowita opłata za pobyt musi zostać uregulowana. W przypadku przedłużenia pobytu lub zakupu dodatkowych usług opłata zostanie dodana do rachunku Klienta i musi zostać uregulowana niezwłocznie
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajnymi środkami, Black Apart zastrzega sobie prawo zaproponowania Klientowi obiektu zastępczego, podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego.

DOBA HOTELOWA

Doba pobytu w apartamencie rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 dnia następnego.
W oparciu o bieżącą dostępność apartamentów istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania Klienta po konsultacji z Black Apart.

ZASADY UŻYTKOWANIA APARTAMENTÓW

Klient zobowiązany jest do użytkowania lokalu mieszkalnego zgodnie z jego przeznaczeniem oraz do utrzymywania i zdania apartamentu w stanie zastanym z chwilą zameldowania.
Liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa od podanej w karcie meldunkowej. Złamanie tej zasady wiąże się z nałożeniem opłaty dodatkowej w wysokości 200 PLN za każdą osobę za dobę.
Pobyt dzieci do lat 2 na obecnych łóżkach w apartamentach Black Apart jest bezpłatny. Black Apart  udostępnia łóżeczka dziecięce wraz z pościelą za dopłatą 50 PLN za dobę.
Black Apart nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Klientów w apartamentach. W trakcie dłuższego pobytu Klienci, u których prowadzane są sprzątania stałe w ustalonych wcześniej terminach, proszeni są o prawidłowe przechowywanie i zabezpieczanie rzeczy cennych .
W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych . Złamanie tego zakazu jest równoznaczne z wyrażeniem przez Klienta zgody na pokrycie kosztów de aromatyzacji apartamentu w wysokości 500PLN.

Black Apart akceptuje małe zwierzęta domowe do wysokości 30 cm. 
Organizowanie imprez towarzyskich w apartamencie jest surowo zabronione.
Cisza nocna obowiązuje bezwzględnie od godz. 22.00 do 6.00. Black Apart ma prawo nałożyć na Klienta karę pieniężną w wysokości 500 PLN w stwierdzonych przypadkach zakłócenia ciszy nocnej.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w apartamencie Klienci proszeni są o jak najszybsze zgłaszanie zastrzeżeń pod numerem tel. +48 604-499-718 w godzinach pracy Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
Usterki zgłoszone w dni powszednie będą usuwane bez zbędnej zwłoki, chyba że charakter usterki decyduje o dłuższym czasie jej naprawy. Usterki zgłaszane w soboty, niedziele i święta będą usunięte w pierwszy dzień roboczy po okresie świątecznym lub w najbliższym dostępnym terminie. Za usterki powstałe z winy Klienta będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna.
Awarie powstałe z przyczyn niezależnych od Black Apart (dostawa mediów, w tym Internetu, awarie sprzętów znajdujących się w apartamencie) nie stanowią podstawy do rezygnacji z rezerwacji lub zmiany ceny za zarezerwowany apartament – Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za całość rezerwacji.
Przy każdorazowym wyjściu z udostępnionego przez Black Apart obiektu Klienci zobowiązani są zamknąć wszystkie okna oraz drzwi apartamentu na klucz.
Black Apart może przerwać pobyt Klientów bez zwrotu wniesionej opłaty za rezerwację oraz obciążyć Zameldowanego adekwatną karą w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu. W takiej sytuacji opłata wniesiona za pobyt nie podlega zwrotowi.

WYMELDOWANIE

Zdanie klucza odbywa się osobiście. W przypadku zgubienia kluczy bądź karty magnetycznej do apartamentu, Klient zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie obsługę budynku  oraz uiszczenia opłaty w wysokości 100 PLN (zgubienie kluczy lub zgubienie karty magnetycznej).
Przedmioty pozostawione przez Klienta w apartamencie  będą przechowywane przez okres 1 miesiąca, potem zostaną zutylizowane. Black Apart nie ponosi odpowiedzialności za ich utratę lub zniszczenie.

Black Apart nie wysyła rzeczy pozostawionych przez klientów w apartamentach. 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Klient, zwany również zameldowanym ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zabrudzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych apartamentu powstałe w określonym na karcie meldunkowej czasie wynajmu apartamentu. W przypadku wyrządzenia uszkodzeń o których mowa powyżej Zameldowany zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Black Apart dostosowania się do żądań Black Apart, a w szczególności do zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia.
W przypadku stwierdzenia zniszczeń, stwierdzenia zabrudzeń apartamentu, ręczników, pościeli ponad normę bądź stwierdzenia stanu po paleniu papierosów w apartamencie po wymeldowaniu Klientów, Black Apart zastrzega sobie prawo do zatrzymania wniesionej kaucji zabezpieczającej lub obciążenia karty kredytowej podanej przy dokonywaniu rezerwacji w kwocie do pełnej wartości kosztów naprawy/dearomatyzacji i poniesionych strat.
W przypadku nieuregulowania wszystkich należności, w tym kar uwzględnionych w niniejszym Regulaminie, Black Apart zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej podanej w rezerwacji bądź zatrzymania depozytu wniesionego na poczet kaucji zabezpieczającej.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Dokonując rezerwacji w Black Apart , Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Black Apart oraz przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych i marketingowych oraz umieszczenia danych Klienta w bazie danych firmy zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych. (Dz.U. Nr 101 z 2002r., poz.926 z późn. zm.). Zameldowany ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych.
Wersja obowiązującą regulaminu jest wersja sporządzona w języku polskim, przedstawiona wersja anglojęzyczna ma charakter informacyjny i nie stanowi oficjalnego, obowiązującego regulaminu.
Ważne telefony: Pogotowie: 999, Policja 997, Straż pożarna 998 lub telefon alarmowy 112


Życzymy udanego pobytu!

Zespół Black Apart

Chcemy uniknąć nieporozumień i zapewnić Państwu udany wypoczynek, dlatego prosimy o zapoznanie się z regulaminem korzystania z naszych apartamentów. Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się oraz przyjęciem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

Pobyt

  1. Apartament wynajmowany jest na doby.
  2. Doba trwa od godziny 16.00 do godziny 11.00.
  3. Gość powinien określić czas pobytu, wylegitymować się dokumentem ze zdjęciem i zobowiązuje się uregulować należność z góry za cały okres pobytu.
  4. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić Właścicielowi do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu Apartamentu.
  5. Właściciel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  6. Właściciel wyraża zgodę na pobyt zwierząt w apartamencie.
  7. W Apartamencie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00.
  8. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

Obowiązki właściciela

  1. Właściciel zobowiązuje się do zapewniania warunków do pełnego wypoczynku gościa.
  2. Właściciel zobowiązany jest zapewnić wymianę bielizny pościelowej i ręczników przed przybyciem Gościa.
  3. Właściciel zobowiązany jest bezzwłocznie reagować na zgłaszane uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń Apartamentu , czystości i porządku w Apartamentach oraz natychmiastowo usuwać usterki i braki.
  4. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa mogą zostać odesłane na życzenie pod wskazany adres. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Właściciel przechowa te przedmioty przez 2 tygodnie.
  5. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty rzeczy wartościowych pozostawionych w Apartamencie lub ich uszkodzenia.
  6. W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności, Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego Apartamentu na inny o takiej samej klasie lub wyższej, a w przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji.

Obowiązki gościa

  1. Każdorazowo opuszczając Apartament, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
  2. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy osób przebywających w wynajmowanym przez Gościa apartamencie w okresie trwania umowy najmu apartamentu.
  3. W przypadku wystąpienia szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu, Gość powinien zawiadomić Pracownika Pałacu Tatrzańskiego.
  4. Z uwagi na ochronę przeciwpożarową Gość nie może używać jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia lokalu poza: komputerami, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów.
  5. W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za nie przestrzeganie zakazu palenia w Apartamencie właściciel nakłada karę w wysokości 500 PLN.
  6. W przypadku naruszenia niniejszego regulaminu na Gościa zostanie nałożona opłata dodatkowa. W przypadku złamania przez Gościa Regulaminu Wynajmujący nakłada na niego opłatę dodatkową w terminie 7 dni od dnia ujawnienia szkody.

Przekazanie kluczy

  1. Klucze do Apartamentów przechowywane są w sejfie obok drzwi do każdego Apartamentu. Wszystkie informację dotyczące lokalizacji Apartamentów oraz kody do sejfu i drzwi wejściowych zostaną wysłane do Gościa w dniu przyjazdu.
  2. W dniu wyjazdu Gość zostawia klucz w sejfie obok Apartamentu.

Hasło do Wi-Fi 12345678